Nu måste vi dra dra !,

Nu drar jag till Norrtälje en snabbis med 1 busssen tar 5 hem tänkte jag det är nämligen en sak som jag måste fixa idag ganska viktigt, Sen så när jag kommer hem ska jag vara lite med min syster unge (den jag är moster till). Fast iofösig så är jag ju bara moster till en änså länge . Små barn är verkligen gulliga när de inte skriker eller nåt sånt det är bara irriterande tycker jag ! Och barn som är sjuka är också jobbigt för jag var ju hos min morbror i Solna i början av veckan och deras barn var ju sjuk hah den blev det när jag kom :S , Men ialf den ville inte äta något och hade hög feber så första natten fick jag nästan inte en blund för att den lilla ungen skrek eller hon e ju 2 men endå :) , Fast det blev som tur bättre med henne den lilla ängeln (a) . Nu måste jag rusa !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0