Skridsko

Hej.


Har inte skrivit på skit länge förlåt :P <33.

Precis kollat på Lets Dance Laila äger ju dom andra hon borde vinna tycker jag !. men de andra e ju bra också ,Nu har Hjälp börjat as kul s¨å det måste man ju kolla på liksom.Idag har jag åkt skridskor me skolan det va ganska kul. Jag och 3 andra kompisar skulle tävla vi var i 2 lag , vi skulle tävla om den som kom först till andra sidan. Så jag och den andra tjejen råkade åka in i varandra i full fart i mitten!. haha båda ramlade så vi hamna typ på varandra,Jag fick as ont på näsan och hon fick ont i knät haha så kan det gå!.Annars hände det inte så mkt idag jag åkte hem och åt godis haha (svullo) men det  ju typ det bästa mn  vet så ;P. sen kollade jag på tv duchade min hund och inte så mkt mer typ :P DEt var typ bara det som hände idag inte så kul direkt men men !.

Puss på er <333333!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0