Dygna

Hej


Är med min bästis <33 :D . ska typ lägga oss eftersom man var uppe hela natten igår e man så himla trött nu. Jag två andra kompisar skulle kolla på en film som gick på tv den hette typ Snakes on a plan den var rätt bra faktist!.Kommer inte ihåg vilken tid den gick men ¨det var rätt sent. Så efter den filmen somnade vi i soffan, alla var as trötta och vi sov ända tills 4 tills nån av oss vaknade så då var man ju tvungen att gå in och lägga sig i sängarna haha.mne man var ju pigg då så man kunde ju inte sova direkt haha!. Så det blev ytp ytliggare nån timme. Vi sov typ till 11 på morgonen . Assw det eju inte så sent tycker jag liksom för att ha vart uppe skit sent ^^ :P , tog tyväringa  bilder från helgen sry men kan ju säga att det var as kul :D. Ska gå till min bästis nu puss hej ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0