Busig

Hej !



Har varit hemma idag och vilat, åkte faktist 5 km på längdskidor haha. Man måste ju vara sjuk i huvudet kanske du tycker ;P. Har även ont i benen för att min busiga kusin "råkade" kasta en hård ishockey puck på mitt smal ben ! . Aj, gissa om det gjorde ont fick ett litet blåmärke på benet.


Jadu nu börjar skolan igen, usch tidiga mornar det hatar jag ! Jag kan verkligen inte gå upp på mornarna är alldeles för trött fast man kanske bara lägger sig klockan 10 . Men det ska ju bli kul att träffa kompisarna!. Så nu undrar jag vad man ska ha på sig det beror ju på om det e kallt ute liksom. Kanske blir en klänning vem vet ;P,Oj nu kollade jag på klockan och såg att Beck filmen hade börjat måste gå !

Hej då sötisar <3    (Vet att jag ser sur ut hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0