28/4

Hej bloggen det här var rätt länge sen men eftersom några frågade om jag kunde blogga så gör jag väll det .

Idag var jag i skolan på morgonen hade vi orientering det var väl sådär det är rätt svårt fast jag börjar faktist få klämm på det nu ! , norr är ju iallfall alltid upp på en karta de ni !
Senare på dagen så tränade vi på skolavslutnings låten det var väl rät kul lite pinsamt bara det beehöver man ju inte ljuga om, sen måste verkligen jag och Johanna träna på våran låt för det behövs nog fast att jag nästan kan den så måste vi "synka" ihop oss eller vad jag ska säga :) . Hm efter skolan åkte jag hem mötte min syster och alicia på bussen som också skulle hem till oss för att hjälpa till med maten för min mamma har tagit magisterexamen! Glad för hennes skull hon har kämpat i jag vet inte hur många månader men et är många så creds till dig mamma :D

Juste emmy har börjat blogga måste kolla in hennes blogg för det har jag inte gjort än eftersom hon dissa att skicka till mig den jäveln stryk ska hon ha !

Bye bye . Nu till det jobbigaste rubrik...


Bilder från sthlm i onsdags och en bild från parken det kommer jag inte ihåg när det var
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0