URKULT

Go kväll bloggen ! :D ,
Kom hem för typ 30 min sen har varit i skolan på kulturkväll det var faktist riktigt kul specielt i slutet haha för då spelade de bra måste även säga att tjejerna i våran klass som sjöng solo var super duktiga!:D .
Ja annars idag så har jag bara varit i skolan sedan hemma hos matilda med lina vi badade och solade kommer säkerligen komma upp skita snygga bilder på deras blogg http://www.linasotildas.blogg.se haa...
Ja just nu håller jag fan på att svimma för det är dö varmt här inne så ska öppna fönstret, igår kväll var det öppet heela natten så det var rätt varmt på morgonen sen fick jag fixa mig nere! . Ja annars ikväll så träffade man lite annat folk som man inte sett på länge det var skoj ! :D . Men har`e bra för det ska jag









Bilder från när simon körde mig första gången sen han fick körkortet det var han som tyckte jag skulle ta bild (: .








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0