Kista med älsklings mami

Hej hej :) , här är bild på vad jag köpte i Kista orkade inte ta en bild va varje sak så det blev en på allt .
Ja det var faktist kul , det var bara jag och mamma som åkte jag hade sätt fram emot kebab hela dan men sen så var det mjölk i den ?! . Så vi åt kina mat istället lika gott :) .

Och juste såg en kommentar som löd såhär : väx upp !!!!!!!!!!!!! jävla omogna jävel. Hm , jo klart jag ska växa upp men det går ju inte på en dag :) . Och omogen jo visst fan är jag det :D . Puss Puss






( sen vill jag säga en till sak, att ABOOO vad mkt negers det var där :O trodde nån släkt lyset först. )



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte ta på en i taget ? man ser ju inte

2010-01-23 @ 16:58:38
Postat av: Anonym

men du är ju så jävla stööörd !

2010-01-23 @ 20:18:03
Postat av: farbror kalle

tror du att du kan få sex av dina bilder på hederna ?;o

2010-01-24 @ 21:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0