God morgon

Hej och godmorgon :)

Jag är faktist glad för det ska bli jätte kul att praoa eller hur det stavas det kanske blir på Pressbyrån nerå vid stora torget men det får vi se imorgon ska lämna in prao lappn då så jag hoppas iallafall annars får det bli på en liten smula. Det man skulle få göra på press byrån eftersom jag inte får stå i kassan är typ rulla glass och sådär men det verkar kul. Man har ju något att kunna skriva på Cv så man kanske lättar hittar sommar jobb får man ju hoppas!
För i sommar vill man ju gärna få lite extra pengar men som mamma sa att de kanske inte vill ha en 14 åring som jobbar eftersom de inte får stå i kassan och det är nog det de flesta vill att man ska men men jag håller hoppet uppe! :D










Första vår bilderna bara typ tinad mascara haha :D Thats how i like it ;) Noot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0