Natti <3

Hade lite tråkigt ikväll :)

s
kriv ditt namn med fingret: julia
skriv ditt namn och blunda:kulia
skriv ditt namn med armbågen: jmn ujl.ikaz
skriv ditt namn med pannan: uyolu
skriv ditt namn med näsan: uuliqa
skriv ditt namn med hakan:  jujiaz<
har du fuskat:nep



Månad du fyller i:

Januari - Jag sket på
Februari - Jag sköt
Mars - Jag bet
April - Jag strippade för
Maj - Jag sög av
Juni - Jag hånglade med
Juli - jag nöp
augusti-jag knullade
September - Jag lekte med
Oktober - Jag pullade
November - Jag våldtog
December - Jag petade i navlen på




Datum:



1.En elefant
2.En sko
3.En get
4.Min pappa
5.Min Lärare
6.En bög
7.En penna
8.Min rektor
9.En katt
10.Ett Emo
11.Magnus Uggla
12.Tony Hawk
13.Pamela Andersson
14.En hund
15.Mig själv
16.Hittler
17.En mobil
18.Bamse
19.En fot
20.En hamburgare
21.Olof Palme
22.Paris Hilton
23.Bam Margera
24.En groda
25.Eddie
26.George Bush
27.En 3:åring
28.Bob Marley
29.Will Smith
30.Hugo
31.Bob Marley


Färg på tröjan:


Svart - För att jag inte vet bättre
Grön - För att jag gillar ost
Vit - För att jag är kåt
Brun - för att min mamma är fet
Grå - För att jag är onormal
Röd - För att jag är ful
Blå - För att jag är senil
Rosa - För att jag är cool
Lila - För att jag är tjock
Orange - För att jag är cp
Turkos - För att jag är så sexig
Beige - För att jag gillar Tjejer
Gul - För att jag älskar Killar
Ingen - För att jag är hora

Jag sköt bam magnera ? Fö att jage senil

Alla tagna från Mys bdb :D FÖr att jag hade riktigt tråkigt ! ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0