God natt 10/22

God natt bloggen nu ska jag lägga mig i sängen och mysa lite haha :) , Riktigt skönt kom hem från mormor och morfar precis mysigt faktist så rvf inte va ärlig  ?:) . Ja imorgon så är det lov jäte skönt faktist det kan behövas sen efter det så är det väl inte så där jätte långt kvar till jul åh vad jag längtar . Gå och julhandla och i år så ska jag faktist försöka att handla it id jag brukar typ bara nån dag innan shit jag har glömt köpa till den ! ååå . Satt så vill jag inte att det ska vara dt här året :) . Jag och Lousie kanske ska gå på julmarknad i gamla stan och på skansen och se om vi kanske hittar lite presenter då. Ja nuska jag sova eller iallafall försöka fast jag är ju ganska trött satt ! :D ,
Puss / Julia jansson <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0