:)

Hej bloggen , Och mina 4 läsare WIhoo haha skämt osido

Ont som fan i huvudet men det får man ju stå ut med liksom, tänkte ta en painkiller snart endå.
idag kalt som fan ute kan jag säga eller jag har ju inte varit ute än (för kallt) . Hur vet jag   det ? , Jo det  eju bara att kolla ut genom förnstret så fryser man ju sönder. Jag var på ÖoB igår med pappa och dom hade börjat med julmust redan nu ! , 5 kr så man undrar ju om de var kvar från förra året. Men vi köpte en eftersom typ alla i min familj Älskar julmust muums skit gott tkr jag ! :D , Men igår så var jag hemma bara kolla på film .
The fast and the furiost gick så jag kollade på den, Sen gjorde jag misstaget att somna i soffan och vakna runt typ 3 för att jag todde nacken gått av ! . För h'lveta vad ont det gjorde hade nog legat lite fel . Men sen så gick jag  och la mig i min säng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0