Snö kom hit !

18 timmar sedan jag skrev , kom hem idag då så gick jag upp till mitt rum :) Väldigt vackert det tar ju lite tid att flytta in i mitt rum som alla vet men snart så ! , Om nån dag hahahahahah ojoj . ja jag vill ha snööö ! Jag vill ha riktigt med jävla snö kaos el grej vad heter det ? :P . Glömt men när det inte är någon el och mysigt med stearin ljus sitta i soffan med de närmaste krypa upp med en filt och bara snacka eller spela spel med syster :) , Får ju inte glömma att åka pulka med Louise! haha det roouns men ja det tycker jag är mysigt då vet ni det . Men vafan ingen riktig jul utan snö fo faiin ! , Men det har ju iofs inte varit snö på ganska länge vad jag kommer ihåg alltså på en julafton ganska tråkigt . När jag var liten så brukade jag fira jul i Dalarna hos min farmor och farfar åh gud så mysigt det var även fast jag inte kommer ihåg så mycket. Jultomten kom med släde och häst ! Det ni det är fan high tech på hööög nivå :) , Ja stavningen behöver vi ju inte anmärka haha :) Nu ska jag nog inte skriva mer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0