Muffins med kakao i de gillar vi

Hej hej bloggen , imorgon är det torsdag vet ni vad det innebär ?! :D   EN DAG TILL HELG haha så j'vla nice men jag har ju endå utegångsförbud undra hur länge /: jag har ju varit ganska snäll den senaste dan ialf haha . Ja vad har hänt idag? . My var ju här som jag typ redan sagt vi bakade choklad muffins ochd en här gången hade vi faktist i tillräckligt med kakao ett + till oss yeaoh , :D Hej då


De här 2 bilderna är från en sommarmorgon , jag lägntar redan tills
nästa sommar..



När man endå håller på så :) , Från i somras med


Min syster vi var på väg till Röllinge


linas mobil, Därav strecket i mitten



Fotograf:Lina Tycker den är skit ball seriöst :O



Från sommarlovet tror jag eller i slutet precis :P


Från i sommras när det var båturen till åland för hela slanten ;) , haha
stövenl är ju riktigt het den :)




Nu pallar jag inte lägga upp någomera bilder , För jag tröck så att det skulle komma nere men nej då ska de komma där uppe ovanflr texten ibland så har jag inget tålamod satt :) , !






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0