Första Advent

Hej alla blogg lovers :D ! , Vafan görni ? Själv så chillar man hemma alone vid datan idah har jag bara varit hemma förutom nu på kvällen då vi åkte till min goda syster och käka där var även Jockes mamma och lossas pappa . Gah hans mamma irriterar mig nåt förjävligt :P . Haha tur att jag inte behöver träffa henna ofta :) . Ja nu är jag fan taskig men hon lär ju aldrig läsa det här haha för om hon gör det så kommer jag skämmas nästa gång vi ses. Zack var där så himla söt den hunden (a) en liten typ dvärg pudel svart så jävla söt. Ses

Juste glömde säga att det är första advent idag :) Myss fo faii .



Neger pojkarna i början är ju bara för söta (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0