Täby

Hejsan !


Den här helgen har jag varit med Louise Det har vart kul vi har vart i Sthlm i fredags och i lördags.I fredags så  var vi i kungsträdgården och kollade på Rix fm Festival.Det va rätt kul fast vi kollade inte så länge eftersom vi kom dit ganska sent. Vi träffade en av lollos kompisar där som hette Erna, sen gick vi med henne en liten stund men hon var tvungen att gå hem efter ett tag.Så då gick jag och Lollo till plattan där vi träffade Simon och Sofia, alla var ganska hungriga så vi gick till donken och åt ;P mums . efter det åkte jag och lollo hem til henne i täby.


På lördagen så åkte vi ju också in till sthlm också,lollo ville kolla på lite kläder och så skulle vi träffa några "kompisar" till oss.Jag hade på mig en klänning och en kofta bara , det blev ganska kallt kan jag säga. Annars gjorde vi inte så mkt mer där.Vi var tvunga att skynda oss hem för att vi skulle träffa typ lollos kompisar i gribbylund på kvällen och grilla.Jag och lollo cyklade dit men vi hittade typ inte dit så vi hann inte med att grilla utan de hittade oss kan man säga när vi stog vid en busshållplats.Satt vi gjorde vel inte så mkt  ,  pratade med några killar de va skit roliga haha.

God natt älsklingar ;)    <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0