Onsdag

Hej (=


Sista dagen i skolan idag as skönt! , idag har det varit ganska kul i skolan faktist för vi gjorde inte så mkt.Vi pratade typ om spöken hala dan och kollade på klipp på youtube.För en i våran klass hade typ vart i värsta spökhust i skogen och så visade han as läskiga bilder därifrån och sånt så det var därför.Så nu är jag typ as rädd när man tänker på det där! usch men dete  lite kul också att bli räd liksom men endå inte.När jag kom hem så typ satt jag mig vid datan och sen så kom min kompis då gick på en promenad och så mötte vi Elias och hans kompis Jacob så gick vi ner till sjön med dom de skulle bada och lollo men inte jag för jag hade inget att bada i . Sen kom Therese och Linnea så satt vi och pratade me dom nere vid sjön,då märkte jag att alla myggor har börjat komma asså det är nåt jag verkligen inte gillar med sommaren!  I helgen kanske jag ska va me Lina , Matilda och lollo det ska bli kul isåfall vi kanske ska gå till det där spökhuset som jag pratade om, ifall vi vågar hehe. Och på fredag så ska jag till Täby me My , lina och tillda och handla lite kläder.Jag hoppas att jag hittar en skolavslutningsklänning ska (försöka) lägga upp  bilder på det jag har köpt . (=
Puss på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0