Helt vanlig dag

Hej bloggen ! (=



Sitter vid datan nu,har typ gjort det hela kvällen och pratat med louise  i telefon också typ as länge man känner att man får ont i huvudet när man pratar för läng. Och jag och lollo kan typ snacka as länge i telefon typ om va som helst liksom.Annars hare varit en rätt soft dag. Varit i skolan först, sen åkte jag in till norrtälje en snabbis det av igentligen meningen att jag skulle till louise, men sen blev de inte så :P hehe.Sen va jag typ bara hemma hjälpte pappa att laga mat (tacos) så jag skar bara grönsaker dåra men det eju alltid nåt.nä nu ska jag typ lägga mig börjar bli as trött va ju uppe halv 7 i morse så. 
   

Goo natt bloggen ! (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0