Grattis Sofia ! (=

Tjoo ! (='

Nu tänkte jag gå ut i solen och sätta mig , lite senare ska jag till Solna och gratta kusinen som fyller 2 år ! . Det ska bli kul sen vet jag inte vad jag ska göra kanske man åker till Louise det var ette tag sen haha. Förra helgen men endå har saknat henne. Och hennes pappa ska ju flytta ut idag "/  inte kul för henne men sånt är livet. Sen måste jag ju fixa mig så man hinner liksom man ska duscha platta håret sminka sig välja kläder allt det tar ju ett tag så kanske  inte hinner sola så länge )= . Men man har ju en hl somma ratt bli brun på ;). Aja  ska dra nu


GRATTIS

Sofia som blir 2 år idag ! (=
 

Haha tror inte hon läser det här men endå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0