Alicia

Hej sötnosar, jag har precis vaknat och ska äta lite frukost sen tror jag att jag ska träffa Louise får se va vi ska göra är rätt sugen på att bada faktist.Nu kom min syster och hennes kille hit med Alicia deras jätte söta unge ! (=. De ska äta lunch här sen ska jag nog gosa lite med Alicia men jag tycker att det är så läskigt att bära henne hehe. Jag är rädd att jag ska typ tappa henne eller nåt.Och ibland kan man få ont i armarna när man måste hålla upp ena armen för att stödja hennes huvud haha det är komplicerat ;).nä nu ska jag gå ner till de andra och göra lite frukost!. Puss hej






              Haha hade bara bilder när hon sov, ska ta nya bilder idag tror jag (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0