Sötnowsar (=

Sötnowsar !
ska vel sova snart men jag är liksom inte trött ! , och palla ligga i sängen och inte kunna sova då kan man lika gärna sitta vid datan lix` men vet ju att man inte kommer orka gå upp i morgon då usch morgonen trött är man ju som fan ! . Men det e ju sista dan sen blir det helg sköööööööönt ! får se va man hittar på då ;) !




Idag var jag ma Lina och Matilda vi skulle träna till våran låt men de va för jobbigt fast lite gjorde vi men vi va inte så "taggade" det va så jäkla kallt och jobbigt haha ! . Men det är ju på tisdag så man måste hårdträna typ vill ju att det ska sitta perfekt haha.Till middag gjorde vi Tacos *STOLT* fast det är ju inte direkt svårt det är ju bara att steka köttfärs och hacka grönsaker ;P . Efter det tog jag bussen hem då gjorde jag vel inte så mycket tror jag ;) hmm nä typ kolla på tv satt vid datan soft kväll ! (=
sötnowsar !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0