Snabb repris av min dag ;)

Hej bloggen (=
Har ju inte skrivit på hela dan ! , men jag kan berätta vad som hände på ett ungefär :)

Det började såklart med frulle , jag skulle äta rostat bröd samma som jag åt dagen innan och när jag typ tagit 2 tuggor så ser jag en blå prick på brödet ! !  Jag blir skit äcklad och rädd haha visste ju inte vad som kan hände om man äter 1 vecka gammalt bröd typ :P . Men igår så märkte jag inget liksom usch ! . Så åt inte efter det på länge kan jag säga haha. Sen åkte jag faktist till min syster, hennes kille och deras barn haha lät lite konstigt jag kanske ska säga Familjen istället blir lättare då , Där så gjorde jag vel inte så mkt  spelade sims 3 fresten skit kul var det ! (= och man kan göra så mycket olika saker på gubbarna som man inte kunde förut skit ballt måste jag säga jag gjorde vel inte så mkt mer kollade på Paris Hiltons new BFF , ganska roande faktist det var repris om ni undrade för de går ju inte på söndagar annars. Åkte hem ganska sent så duschade satt mig vid datan där jag sitter nu (= .
Det var min dag de (= !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0