LEDIGT !

Hej bloggen (=


Imorgon blir det ingen skola ! så j'kla skönt asså , för jag ska till Astrid Lindgren och kolla saker med min astma typ så det e jävligt soft sen vet jag inte vad jag ska göra missar skolan hela dan liksom ! . As glad haha och sen börjar kulturveckan på torsdag  och den är tills på tisdag  nästa vecka sen blir det ju inga riktiga lektioner kvar. Och vi slutar på Torsdag tror jag ? iallafall den 12 haha eller jag vet inte men snart blir det iallafall sen blir det sommarlooooooooooov ! Wiihooooooooow ! ingen skola på typ 2-3 månader eller nåt då blir det 7-an.Högstadiet liksom haha men det blir vel inte så stor skillnad eller jag vet inte hoppas inte haha.Nu ska ja kolla på House som man redan missat 12 min )= - Faan! . men det eju inte hela världen

Puuuuuuus se you later alligator 

rätt stavat eller ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0