Äntligen hemma :P

Hejsan ! , kom hem för en timme sen eller nåt :P har varit i stan med my vi hittade faktist en grej till skolavslutningen ! (= Skit nöjd + lösnaglar också kan behövas eftersom mina naglar bara går södner när man försöker skaffa långa :/ inte kul men tur attd et finns lösnaglar.Sen så träffade vi Matilda som var med sin syster men hon skulle träffa sin kille så hon gick med oss istället då gick vi upp till donken och åt Gotti gott gott ;) haha . Och på DonkeN var det en hel jävla arme av motorcykel gubbar ! skit läskigt , haha nä nu överdrev jag lite kanske men det va många i allafall ! :P . Det av min dag de fast jag var ju självklart i SkOLAn också , vi kollade bara på en massa uppträdande hela dan såd et av soft dag . (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0