Underbara Läsare ! :D

Hejsan alla underbara läsare , Förlåt för att jag har uppdaterat som en blind j*vla kossa :P men har fan inte haft tud eller lust men nu  ejag back on track igen hahahahahahah . Så kanske ska berätta vad jag har gjort idag ? :)

Jag har varit i Norrtälje med Matilda det va mysigt det , vi gick in på America Carshow ? , en stund och kolla lite kan ju säga att det av inte så kul att kolla på bilar :P inte riktigt min grejj de men me trevligt sällskap så går allt vetu ;) . Och juste jag och matilda satt på en bänk utanför badhuset idag och alla som gick förbi glodde söner haha , men iallafall så var det en typ 16 , en 40 , och en 50-60 ? tror ja de såg ut som de så kollade jag på dom haha , och sen vänder sig den som va äldst och pekar fuck fou mot mig ! , haha gissa om vi skratta liksom en tant som pekar fuck you det va lite kul faktist , Nja inte gjort så mkt mer skulle åkt båt ikväll men efetrsom LOUISE SVANBORG dissar sönder mig så vetefan liksom om du ser det här vilket du inte kommer göra eftersom ni inte har en data på landet men FUCK YOU GUMMAN JAG ÄLSKAR DIG  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0