Sthlm me liiiiiiina ! ;)

Tjeeeenare ! ,

Idag var jag i stockholm med Lina , Anna och viktor det va skit kul :D ! , haha men´i allafall förutom dom sjuuukt heta glasögonen så hittade jag faktist lite kläder också tänkte ta bilder men det är fan för jobbigt haha ! , Ska försöka för det kan ju va kul . NÄr vi kom till norrtälje så missa vi såklart bussen , fick vänta i 1 timme eller nåt emn då såg vi arvid och hans kompis så vi snacka lite med dom tills bussen kom vi ! , Nu är jag hemma ont i huvudet och saknar en viss person oerhört mycket om den bara fattade ^^ . JaJa <3 , Puss så länge

Snyggingarna i egen hög personlighet ! .



mobba inte hur oerhört smal jag ser ut haha ! .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0