Sofia

 Åhh. nu är jag jätte trött . jag har varit med min kusin Sofia som är två år så det blev mycket lek och bus kan man säga . haha hon är så himla sprallig och busig, men det ska man ju va när man är liten ! . Och hon är ju inte så bra på att prata heller så det låter mer som "Telli tubbies" språk haha. Tänk när man var liten jag kommer inte ihåg ett skvatt från när jag var som henne. Tänk att de åren har min liksom inget minne från rätt konstigt igentligen.  Lite senare på kvällen så kollade vi på Pingu haah , det har blivit hennes favorit film sedan hon var på sjukhus "/. Ja sofia blv riktigt sjuk i nån konstig magsjuka och nåt mer :S tycker riktigt synd om henne :) . Men men nu är hon frisk som en nöttjärna haha !



Senare i kväll ska jag lägga mig i sängen och spela nintendo det e så himla kul, broos är ju favorit spelet! :D . Man har ju blivit lit av en spelnörd haha . Nä usch börjar bli riktigt trött ska ta och knyta mig nu hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0