TANDSTÄLLNING

Hej hej bloggen , Ska snart dra får skjus idag därav att jag är här nu :) , Annars skulle jag sitta på en mumlig buss morgon trött och halv sova eller något sånt. Idag ska jag sätta in RÄLS JA NI SÅG RÄTT JULIA BEATRICE JANSSON SABEL SKA FÅ TANDSTÄLLING  ! . WOHO haha usch jag kan nästan börja gråta , Jamena igår kväll så yänkte jag shit jag kommer inte kunna känna mina tänder på mer än ett år . Så jag låg och kände en sista gång HAHA ! , Så jävla töntig är jag men det är ju en One in a life time grej satt ! :D , Klart ska ni få bilder på det



Jag försöker lugna ner mig med den finaste låten på jorden


Kommentarer
Postat av: Johanna the king

Den riktiga är finast på jorden din idiorhora.

2009-12-15 @ 16:37:49
URL: http://wranning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0