/: Shit happens when life sucks you have to make it Beaty again .

johean ™ säger:

hej julia

julia' säger:

Hejssan

johean ™ säger:

varför ? :/

vill bara veta vf, för ja älskade verkligen dig

även om de kanske nt märktes

julia' säger:

För att jag tyckte du var alldeles för på och det kan bli väldigt jobbigt i längden ,

johean ™ säger:

jaha okej, då vet jag

julia' säger:

Yes /:

johean ™ säger:

jupp.

julia' säger:

Jag ville vrkligen att det skulle funka johan ,

johean ™ säger:

ja asså..

jag med

venne va jag ska säga :/

vi får väl bara vara vänner då,

o förlåt

julia' säger:

Ja , Förlåt för vad ?

johean ™ säger:

för att jag va för på dig

julia' säger:

Okej ,

Hur mår du Johan ?

johean ™ säger:

ja du , ja kan ju nt säga att ja e glad

julia' säger:

Jag förstår det ,

johean ™ säger:

aa

julia' säger:

Hej då , Vi syns imorgon Johan

johean ™ säger:

hejdå, aa då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0