Lina det här ska vi göra imorrn

linaa , säger:

nej? ;s

julia' säger:

Jupp

linaa , säger:

nej, för då borde du var här, men det är du inte

julia' säger:

Men älskling ujag sitter ju dä'r inne klart du nt ser mig , Vem vet jag kanske följer med om du bajsar ikväll

simtur för fan GRATIS

linaa , säger:

meh lilla skitkorv, jag borde känna det

julia' säger:

Nej jag är jätte liten förminskade mig , Så du kan inte känna mig

Sen har jag trådlöst internet mohahaha !

linaa , säger:

nej du gumsan, du är inte förminskad

julia' säger:

Jo det vet du ingenting om <3

linaa , säger:

öh men antagligen <3

julia' säger:

Nepp

linaa , säger:

tyvärr har jag en korv för mitt rövhål, så du kan tyvärr inte komma in

o man måste ha rätt lösen för att ta bort den <3

julia' säger:

Jo jag åkte md min borr bil in

linaa , säger:

så sug på den du <3

nej, du har inte råd med en borr bil

julia' säger:

Jo jag är rik

linaa , säger:

nej -.-

julia' säger:

Jo förom man är liten så använder man sten som pengar , För förminsknings folket kan göra sånt

Så sug på den du <3 ,

linaa , säger:

äter du sten också?

julia' säger:

Nej vi äter vanlig mat som vi förminskar med våra förminksnings pistoler

linaa , säger:

men lilla hjärtat, om du är så rik, vrf bor du i mitt rövhål då? <3

julia' säger:

För jag är bara på besök älskling

linaa , säger:

vrf åker du inte till kungens rövhål? där är det säkert fint

julia' säger:

Nja har redan varit där alltså man tror att det ska var fint men shit det var ganska ruttet ^^

linaa , säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

julia' säger:

 

linaa , säger:

är mitt rövhål finare?

julia' säger:

Ja nu blev du glad vah ?

linaa , säger:

JA JA JA JA

gummangumman, nu har jag dränkt mina läppar i läppsyl, så om du tittar ut precis nu så kan jag böja mig ner o kyssa dig, jag har jätte mjuka läppar

julia' säger:

Haha , är du så vig bby ?

linaa , säger:

ja självklart

okej, 12

3

skitkorv, du kolla aldrig ut

julia' säger:

Oh avis på dij Fast jag kan ju ioförsig ta mina ben över axlarna och slicka mig själv i rövhålet satt <3

linaa , säger:

lär mig

julia' säger:

JA , I NATT KLOCKAN 12 !" lina <3

linaa , säger:

okej julli, då jävlar asså ^^

julia' säger:

Haha , ja då blir kul Men vi kan ju lära din pappa också om han är hemma då

linaa , säger:

nej tyvärr han är inte hemma

julia' säger:

Åh , Där sprack in plan på gropiiies ):

linaa , säger:

ah, fuck också

julia' säger:

haha

linaa , säger:

jag skulle lägga in våran konsevartions lista på bdb

julia' säger:

Haha , !

Gör det p bloggen

linaa , säger:

bdb?

*

SKIT COOLT !

men ska vi skriva om?

julia' säger:

Jo gör det eller vänta jag vill bara läsa den en sista gång

linaa , säger:

för att om man läser ibörjan, så fattar man inte <3

nej men julia <3

vi skriver om

julia' säger:

Hm , asså du får väl skrva början

linaa , säger:

för att om man tar kort med datan, så kommer bara det man ser nu med, asså inte det där uppe!

fattar du?

julia' säger:

Ja , men asså du kopierar ju , Eller ? Asså det e ju ioförsig finare att ta kort

^^

linaa , säger:

ja <3

hej då, skriver oM

julia' säger:

Men ta 2 kort da ?

linaa , säger:

okej men skriver om nu

julia' säger:

haha orka Puss <3 ÄLSKAR DIG

linaa , säger:

bajskorv, är du fortfarande hemma? <3

julia' säger:

Haha , ja

linaa , säger:

MEN JULIA ! !!

du ska ju skriva i ditt rövhål

pucko barn

linaa , blinkar:

 

Spela upp "Snowboardflicka"

linaa , säger:

jullan?

julia' säger:

haha jaha

linaa , säger:

så vi börjar om AGIN!

<3

julia' säger:

okej

linaa , säger:

BAJKORV, är du fortfarande hemma? <3

julia' säger:

BAJ ? : DU MENA VÄL BAJS KORV INTE BAJ KORV !

linaa , säger:

HAHAHAHAHHAHAHAHAH

tredje gången gilt nu då <3

julia' säger:

JA

Vad skulle jag skriva ?

linaa , säger:

bajskorv, är du fortfarande hemma? <3

I DITT RÖVHÅL !!

SÅ SOM VI SKREV FÖRST

julia' säger:

jamen jag har bara kvar från jupp och du nej , ahha

Men okej skriv NU !

linaa , säger:

okej <3

julia' säger:

NU ! <3

linaa , säger:

bajskorv, är du fortfarande hemma? <3

OKEJ <3

julia' säger:

MEN IDIOT NU MÅSTE DU JU SKRIV OM

!

 

Åh , Okej nu <3

linaa , säger:

 

för fan !!

julia' säger:

 NU

linaa , säger:

bajskorv, är du fortfarande hemma? <3

julia' säger:

Nej jag e i din rövhåla

linaa , säger:

jaha, det är där du håller hus, men jag känner tyvärr inget

julia' säger:

Så vard et unte , du ska ju säga nej då ska jag sja jo sen ska du säga men jag ser dig inte Då sger ju jagd et där om min förminksning ^^

linaa , säger:

JUSTE

68946 gånge !

julia' säger:

jajja

linaa , säger:

bajskorv, är du fortfarande hemma? <3

julia' säger:

Nej jag e i din rövhåla

linaa , säger:

nej

julia' säger:

Jo !

linaa , säger:

jag känner tyvärr inget, så nej du är inte där det är bara i dina drömmar du håller hus där

julia' säger:

Men älskling ujag sitter ju dä'r inne klart du nt ser mig eller känner mig jag har förminskat mig , Vem vet jag kanske följer med om du bajsar ikväll

simtur för fan GRATIS

linaa , säger:

jo, jag har ögon o röven o jag ser ingen förminskad julia

julia' säger:

Nej lina asså du vi göra det här i mrogon istälerl ? Jag kopierar och lägger in p´å min blogg

FÖr Juloa e på våg hir och jag måste fixa mig lite snabbt <3

linaa , säger:

ja det suger nu ÅÅ <3

vi hade värsta bra förtst ju <3

julia' sa (19:16):

haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0