Im Back ! ;)

Hej Hej Hej . Har inte skrivit på 1000 år men nu är jag här igen :D , Kom hem nyss har varit hos lollo sen igår jätte kul var det Älskar dig gummsan  och det kan ingen ändra på ! ♥ Vi myste , hade lite "kvalitetstid" tid tillsammans kanske man kan säga :) Men nu till det tråkiga jag har typ blivit förkyld jätte ont i halsen och snorar som en j'vla snigel hahahaha ! . Skämta bara ;/ Lollo har ju fått en sån där "vibrassinsgrej" som man sätter på magen den ska man ju tydligen bli smal av har jag hört igentligen kan man ju fan bara göra situps och träna vanligt :) . Men är man väldigt lat så haha ;) . Fast det gjorde så himla ont när jag prova det typ stack till i skinnet ! . Men jag hoppas att det funkar för don skull ! :D Ska draaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: louise

aww älskar dej gumman<3 det var skit mys<3



hahah jaa jag är ju så lat :P

<333

2009-08-10 @ 20:59:10
URL: http://louisesvanborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0