Bild på min Tandställning

Hej hej , Ny duschad med turban på huvudet så jävla skönt kan jag ju meddela. Idag åkte jag bara hem efter skolan för mormor ville att jag skulle färga hennes hår så så blev det. Skit fint kan jag säga :D Men jag ägde ju på att färga satt vad ska man göra.

Ja imorgon ska vi bara jul pyssla i skolan väldigt skönt eller jag har ingen koll på om vi har vanliga lektioner också. Det är synd att vi inte kommer ha sofia igen efter jul tycker jag, hon är vel den enda bra läraren som vi har och som man faktist lärde sig nåt av. men självklart ska man inte få ha henne mer utan stink Anna men hon kanske inte är så tokig som alla säger det får vi se ! .

Hej då






Ser ut som Trollmor själv på bilderna men de bjuder jag på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0